Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Thomas Immonen - 11 februari 2012 10:06

HEJ!!! Jag har ju en ny tidning på gång, en novelltidning, dit vem som helst kan skicka in sin novell, bara den inte är över tio sidor lång (av utrymmesskäl, men jag godkänner noveller på tio sidor, men inte längre än så). Tyvärr har intresset varit ganska svalt, jag har bara fått in en novell + någon som tyckte att jag skulle göra en novellversion av en blogg, men nu är ju detta novellförfattarnas fanzine. Jag för min del har ju fyrtio sidor noveller jag skulle kunna ta med isåfall, men det är eran fanzine och inte min. Så nu uppmanar jag fler att skicka in noveller. Eftersom tidningen/fanzinet bedrivs ideellt så kan jag inte ge något författarhonorar, men om du medverkar får du ett friex av numret du medverkar i. UNderteckna med ditt namn och eller efternamn, signatur, smeknamn eller pseudonym, men helst inte "anonym". Något tema har jag inte så här i första numret utan ni får skriva vad ni vill, det behöver inte ens vara politiskt korrekt. Nouvelle fanzine är religiöst och politiskt obundet, men författarna själva kommer förmodligen att färga numrets politiska läge. Det spelar ingen roll vad du har för politiska/religiösa åsikter, bara jag tycker det du skriver är bra. Adressen ni skickar era noveller till är: nouvellefanzine@yahoo.com , alltså inte nouvelle.thomas som innan. Nu må ni ha det så gott och bara kose er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards