Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Analsamlag

Av Thomas Immonen - 18 oktober 2011 21:02

Stolgången på en tjej är saftig och mör och köttig. Analsamlag. Smaka på det vilket vackert ord det är. Det vackraste i hela svenska språket. Eller "han kastade sig in i hennes rövhåla." Vilken vacker mening! Mjau! Vad är det för fel egentligen av en man att önska genomborra sin flickväns fisring? Att det skulle vara smutsigt håller inte, för isåfall kan man säga detsamma om fittan, för den har man ju att kissa med. Men flickor hyser visst en hysterisk rädsla för att ta emot kuken i prutten, samtidigt som de inte alls har något emot att trycka in ett finger i stjärthålan på mannen när de sexar. Dubbelmoral? Trippelmoral! I frihetens namn; ta emot kuken i prutten, flickor! Fitta kan man köpa, röv är betydligt svårare att köpa, tydligen ställer nästan inga horor upp på analsex. Så om ni flickor vill behålla er man, så strunta i er äckliga snaskiga kladdiga fitta och ställ upp på ett rövknull, så kommer han aldrig att lämna dig. Jo, det kommer han när du närmar dig de femtio, då kommer han att snegla efter 20-åringar. Så nu flickor är det bara att ni köper bananer/gurkor för att vänja er vid analsamlag och göra stolsgången mera mottaglig för manlig penetration. Analsex är så bäst. Flickor ni kommer att bli alldeles plaskvåta i rumpan och få 2624 analorgasmer i rad, till exempel. Åtminstone är analsex väldigt skönt för den som genomborrar tjejröven, något annat vet jag inte något om. Och skulle ni flickor mot förmodan inte få en analorgasm kan ni ju alltid smeka er på klittan tills ni somnar, som ni alltid brukar göra. Sigmund Freud sade att viljan till analsamlag beror på att äcklet inför något blir till lust. Jag säger att min kuk i röven på en vacker flicka är det bästaste jag vet. Tränga sig emellan de vackra skinkhalvorna och ha kuken i allt detta vackra. Det är en fin och öm kärleksakt, jag vill bara nosa på fisringen först och slicka på den och pulla den med ett finger eller två eller tre eller köra in hela knytnäven i arselhålet, det är äkta kärlek det. Först när en flicka ber om att bli rövknullad vet en man att han är älskad. Jag menar, er fitta får ju vem som helst besöka. Gynekologen till exempel, dvs en helt främmande människa som ni inte hyser någonsomhelst kärlek för. Hur blev världen såhär fel att man inte ens kan fråga om ett analknull utan att flickorna får ett hysteriskt anfall? Vad är det som är så heligt kring det anala? Torkar sig inte flickor sig i röven efter att de har skitit, eller vad är egentligen grejen? Fisringen är bakfittornas rolls royce. Vem vill köra lada om man har en häftig sportbil i garaget, eller hur? Tänd lite doftljus överallt i hela ditt hem, fixa en röd eller grön glödlampa, bjud på makaroner med ost och falukorv till din partner, drick några flaskor vin och visa dig från din bästa sida och knulla sedan röv till gryningen. Hoppas det funkar. Själv är jag bara en patetisk singel som inte ens sett en fitta annat än i porrfilmer, på 13 år nu. Och apropå 13 så är det det jag vill ha. En ung vampyrtjej med svart långt rakt hår och ljust gröna ögon; henne vill jag bonka på i vrövva. Gott. Fitta har jag ju redan knullat mig trött på. En slemmig och glatt och räfflad analhåla låter ju jävligt mycket mer lockande - eller vad säger du mannen? Eller har du med analsexfobi? Jag säger som Sigmund Freud: "Du måste konfrontera med denna din fobi." Analsex är inte äckligt, det är fantastiskt. Du kan ju börja med att sticka in ett finger i stjärten på din tjej, t ex när hon diskar. Sen kan du börja nosa henne i röven för att sedan slicka röven. Tryck in näsan genom hennes analöppning. Var det farligt? Blev du sjuk? Självklart inte det blir du inte, eller hur. Kör hårt. Bonka vrövhål. Visste ni att forskare har kommit fram till att man redan på äldre stenåldern hade heterosexuell analsex och att anus skapades ursprungligen som en påse för mannen att tömma sig i, när man ville ha sex men inte få barn? Jo, det är faktiskt sant! Anus är till för sexuella ändamål och inte bara för att skita med, det har forskare och vetenskapsmän kommit fram till genom att studera det naturliga urvalet. Så nästa gång flickor när er kille vill anala er och ni påstår att det är onaturligt, glöm då inte att ni har så fel man bara kan ha. De gamla grekerna hade analsamlag och ingen i grekland blev hysterisk över det, varför ska ni tjejer på 2000-talet bli det då?! Vavava? Flickornas rövhål är till för mannen att tömma sig i och om ni inte gillar det kan vi ju alltid tömma oss i er mun efter att den varit i er fisring och slicka gärna rent kuken också från era horsafter, när ni ändå är igång så att säga. Det är dessutom omöjligt att bli gravid vid anala samlag, så preventivmedel behöver inte användas alls, tänk på det nästa gång flickor som ni får ett hysteriskt anfall bara för att er pojkvän är nyfiken och vill experimentera med dig lite på toaletten efter att du har skitit och innan du hunnit torka ditt anusblekta rövhål. Har inte du flickan drömmar, jag vet ju att du vill åka till paris, men just nu har du inte tid/råd. Men analsex kan man få gratis, så sära på dina ben och ta emot kuk mellan skinkorna och in i ditt rövhål, det är inget farligt, det är inte smutsigt och det är inte onaturligt, det är bara helt rätt. Kuk i arslet ska väl en riktig flicka tåla, annars är hon en jävla mespotta och frigid och puritan och asexuell är hon också. Lev ut Den Förbjudna Skeden!

 
 
brunetta

brunetta

24 oktober 2011 17:14

Analsex äger, riktigt skönt.

http://brunetta88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mika

1 november 2011 06:47

Den var inte dåligt skriven. Riktigt bra och sant att det var till för att ha sex utan att bli gravid då använde man analen. Har inget emot det själv men däremot har min partner det tycker det är urkigt. Får riktigt lura honom till det om jag ska få nått där. Fram för mera analsex det är inget fult och äckligt med det.

Thomas Immonen

2 november 2011 17:16

Nä, det är inget fult och äckligt med analsex, bara bägge parter är med på det. Allt ska bygga på största möjliga frivillighet och det skadar inte om man vet hur man gör innan man prövar analsex. Har Du varit inne på SR P3 ligga sida? Där kan man få en hel del tips om hur man ska göra, så att det inte gör ont. Okej, ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Immonen - 11 februari 2012 10:06

HEJ!!! Jag har ju en ny tidning på gång, en novelltidning, dit vem som helst kan skicka in sin novell, bara den inte är över tio sidor lång (av utrymmesskäl, men jag godkänner noveller på tio sidor, men inte längre än så). Tyvärr har intresset varit ...

Av Thomas Immonen - 30 december 2011 14:37

Pappa Krökén brukade köpa brandgult vin av en snubbe som förmodligen hette Olis. Denne Olis hade lägenheten full med leksaker. Det hängde modellflygplan från taket, han hade en stor samling leksaksbilar, som man kunde se utplacerade överallt där det ...

Av Thomas Immonen - 25 november 2011 21:04

Ja, som ni ser har jag bytt namn på min blogg till libertinen. Jag är fortfarande obunden liberal, men jag dryftar helst rent personliga liberala frågor och då passar "libertinen" bättre. Typ en människa som hänger sig åt ohämmade njutningar, som för...

Av Thomas Immonen - 22 november 2011 21:21

Till att börja med vill jag bara klargöra att denna artikel är liberal såtillvida att den tar upp en liberal syn kring sexualiteten, men inte nödvändigtvis typisk för vad alla liberaler tycker i frågan. Sedan måste jag åter igen säga att Du är så jäv...

Av Thomas Immonen - 8 november 2011 20:16

Nu ska vi behandla en mycket intrikat fråga för en liberal; vilken roll skall staten spela i ett liberalt samhälle? För vi måste ju nästan ha något som kan kallas staten. Å andra sidan - är inte makten utövande av ett slags tvång mot den enskilde ind...

Ovido - Quiz & Flashcards