Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Analsamlag (sodomitens klagan) del 2

Av Thomas Immonen - 22 november 2011 21:21

Till att börja med vill jag bara klargöra att denna artikel är liberal såtillvida att den tar upp en liberal syn kring sexualiteten, men inte nödvändigtvis typisk för vad alla liberaler tycker i frågan. Sedan måste jag åter igen säga att Du är så jävla grundlurad. Lurad av den heterosexuella normen. Som säger att "en riktig karl" gillar skäggbiff och ingenting annat. Jo, om det heter att man känner sig "stygg" kan oralsex förekomma, men inte analsamlag. Varför? Det finns inget som säger att man är bög bara för att man gillar att sticka in jadestenen i prutten på en tjej, det betyder inte nödvändigtvis är det minsta intresserad av att penetrera en kille. Och varför ska förresten bara manliga homosexuella ha monopol på analsamlag? Heterosexuella analsamlag har man ju faktiskt haft ända sedan Markis de Sade´s tid och innan dess också till och med. Många tror att Markis de Sade "uppfann" analsamlaget, men rövknullat har man gjort i alla tider. Svenne har sådan skräck för att riskera att bli kallad för bög, att han inte ens skulle få för sig att knulla röven på en sexleksak änsingång; det är alltså inte den högst eventuella smutsen svenne är rädd för. Utan svenne är homofob. Som aktiv (heterosexuell) sodomit kan jag lugnt påstå att det finns ingen högre fröjd än att knulla en kvinnas vackra röv, att ha penis mellan två underbart vackra stjärthalvor. Att ha kuken i ändtarmen, det är trångt, halt, glatt och köttigt som bacon. Den är också lite räfflad eller hur man ska uttrycka det, "som en runkande hand" har någon beskrivit det. Vad det gäller att det skulle vara "smutsigt" att knulla röv, det håller inte som argument, då kan man ju säga likadant om fittan, nämligen att den kissar och menstruerar kvinnor med. Och det är ju äckligt om något. Det kan alltså inte vara "smutsen" svenne är rädd för, utan att bli kallad bög. Svenne blir uppenbarligen förvirrad i sin sexuella identitet när analsamlag kommer på tals. Men varför skulle man bli bögiserad av att knulla röven på en tjej, det begriper jag inte? Jag är renodlat heterosexuell, fastän jag spanar in stjärten på tjejer direkt efter ansiktet, och jag känner mig verkligen inte som någon bög och känner mig inte det minsta attraherad av män. Caprice? Var inte rädd för att bli det Du vill bli. Du kommer inte att börja tända på män, om det är det Du tror. Och vänta inte, för den som väntar på något gott, väntar alltid för länge! Livet går inte i repris, så det är bättre att vara liderlig, dvs leva ut sina begär och innersta önskningar, än att vara dygdig; vem tackar Dig för det när Du ligger där död och begraven? Maskarna i marken? Gud? Jag får då rakt inte ihop en gudstro gemensam med en tro på liberalism, utan tycker att om man är religiös och liberal, då har man fan missuppfattat vad liberalismen är, nämligen att Du själv är Ditt eget sanningsvittne i Ditt eget liv, alltså är det Du och inte någon gud som bestämmer valen i Ditt eget liv, det känns ju således bara korkat att rådfråga Gud eller bibeln om hur man ska göra i vissa situationer här i livet. Rådfråga Ditt eget lustcentrum istället, för det kommer att att ge Dig ett mycket mera ärligt svar, bara Du vågar lyssna! Och man får normalt sett inte bajs på kuken av analsex, om inte tjejen är akut skitnödig precis när ni analknullar. I övrigt är "bajs på kuken" helt klart överreklamerat, känns inte som att det är överdrivet stor risk att det verkligen händer. Jaså? Du påstår alltså att det är onaturligt med analknull? Att man har vrövva te å sketa mä å inge annet? Isåfall är väl oralsamlag, både fellatio och cunnulingus onaturligt, för munnen har man ju till att äta med? Och isåfall, om bara fitta vore det enda riktiga att knulla, skulle det ju vara enbart för avels skull, för allt annat är ju onaturligt, för fittan har man ju för att framodla barn med och inget annat. Börjar vi komma någonvart nu? Det tvivlar jag på, svenne är säkert fortfarande homofob. Visst, man ska vara snäll mot kvinnor och de är så söta och gulliga så och allt det där, men när tjejen själv vill, hur kan det då vara fel? Du har bara ånger att vinna på att inte pröva åtminstone. Svenne måste ju fan vara lite mer open minded, liksom inte gå omkring och ha bögskräck. Fitta och mun och anus; alla tre innehåller bakterier och eller virus, att bonka fetta är inte mer hygieniskt än att bonka vrövv. I munnen finns en massa streptokocker och säkert ett och annat virus. Likväl blir man inte sjuk av vare sig oral- eller vaginalsamlag och inte av analknull heller. Rektalt samlag heter förresten peräsuolen yhdyntää på finska. Nä, gå inte dygdens utan lidelsens väg, det är fan mitt råd. Varför tro på en gud som förhåller sig helt passiv till allt ont som sker i världen, fastän denna gud är den högste och alltså den med högsta och mest makt? Om Ni gör det rätt, behöver inte heller anala samlag göra ont för henne, mer än vad vaginala samlag kan göra ont ibland, det är lite en fråga om att bli van vid att få något upptryckt i baken och det är ju inte heller så att man kanske ska kasta sig över henne som en sjörövare och bara slänga in den. Det är bra om man tar det lite lugnt och försiktigt, liksom använder sig av någon bra teknik, men vad det skulle vara för teknik, går jag inte in på här eftersom detta först och främst är ett forum för liberal moralfilosofisk debatt och inte någon sexualklinik. Avslutningsvis vill jag bara säga åt er att leva och njuta och att i stjärten sperman spruta.


Tjingeling i blåbärsskogen!

 
 
Funny&Fluffy - blogg med söta djur, varje dag

Funny&Fluffy - blogg med söta djur, varje dag

23 november 2011 00:32

Prova att göra nytt stycke (tryck på enter två gånger)

Lite då och då så kanske man orkar läsa hela texten nästa gång. Jag fick ont i huvudet :(

http://funnyfluffy.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

23 november 2011 22:03

Själv är inte analsamlag något jag uppskattar, men kan hålla med om att det är en väldigt töntig anledning att inte vilja ha analsamlag för att det skulle kunna anses "bögigt". Vad är det som är bögigt i att ha sex med en tjej? Hm.
Aja.
Ha det bra

http://hannastankar.bloggplatsen.se

Thomas Immonen

25 november 2011 21:03

Hej! Antagligen tycker de att det är röv som röv och att både tjejer och killar har rövar, precis som fitta som fitta, kuken är blind.

Var bor du någonstans?

Du kunde hjälpa mig med nouvelle fanzine skrev du förut, hur blir det med det? Okej, tjingeling och HA DET SÅ BRA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Immonen - 11 februari 2012 10:06

HEJ!!! Jag har ju en ny tidning på gång, en novelltidning, dit vem som helst kan skicka in sin novell, bara den inte är över tio sidor lång (av utrymmesskäl, men jag godkänner noveller på tio sidor, men inte längre än så). Tyvärr har intresset varit ...

Av Thomas Immonen - 30 december 2011 14:37

Pappa Krökén brukade köpa brandgult vin av en snubbe som förmodligen hette Olis. Denne Olis hade lägenheten full med leksaker. Det hängde modellflygplan från taket, han hade en stor samling leksaksbilar, som man kunde se utplacerade överallt där det ...

Av Thomas Immonen - 25 november 2011 21:04

Ja, som ni ser har jag bytt namn på min blogg till libertinen. Jag är fortfarande obunden liberal, men jag dryftar helst rent personliga liberala frågor och då passar "libertinen" bättre. Typ en människa som hänger sig åt ohämmade njutningar, som för...

Av Thomas Immonen - 8 november 2011 20:16

Nu ska vi behandla en mycket intrikat fråga för en liberal; vilken roll skall staten spela i ett liberalt samhälle? För vi måste ju nästan ha något som kan kallas staten. Å andra sidan - är inte makten utövande av ett slags tvång mot den enskilde ind...

Av Thomas Immonen - 8 november 2011 18:52

Ni kanske kommer ihåg att jag i denna blogg skrev ett öppet brev till Pelle olsson. Jag hörde också av mig till honom via mejl och nämnde detta. Några dagar senare svarade han - via mejl. Så här svarade han:   "Hallå där Thomas, det är roligt a...

Ovido - Quiz & Flashcards